maandag 26 maart 2012

Portret, karikatuur en cartoon in opdracht

-portretten en karikaturen in alle soorten en maten
-Ik kan ook cartoons in opdracht maken. Hiervoor heb ik wat extra informatie nodig over hobby’s, voorkeuren en beroep.
-Er zijn twee mogelijkheden: ofwel stuurt u één of meerdere foto’s (van goede kwaliteit!) via mail of per post, ofwel kom ik op locatie. In dat geval neem ik al het nodige materiaal mee.
-Op locatie hanteer ik een vast tarief. Voor de vervoersonkosten wordt 0,30 EURO per km heen en terug aangerekend.
-Leveringsvoorwaarden: De tekening wordt op stevig papier gemaakt, gefixeerd en in een stevige kartonnen koker naar u verzonden. De tekeningen kunnen desgewenst ook op vraag worden afgehaald. U ontvangt bij aanvang steeds een bevestigingsmail met nauwkeurige gegevens.
-Leveringstermijn: binnen de vier weken na bevestigingsmail
-Geen spoedbestellingen.
-De technieken die ik o.a. gebruik zijn:
zwart/wit: zwart pennetje, zwarte stift, bister, Oost-Indische inkt, houtskool, grafietpotloden,...
kleur: ecoline, pastelkrijt, aquarelpotloden, kleurpotloden, oliepastels,...
Ø  alle andere technieken en ondergronden zijn zeker ook mogelijk!
-De facturatie en betaling verloopt via een SBK. U wordt hiervan op de hoogte gebracht. Na betaling zorg ik zelf voor de verzending.
-meer info en prijzen: vandeveldenele@gmail.com

Geen opmerkingen: