dinsdag 13 december 2011

Informatie

Welkom op mijn shop! 

Over de eigenares van deze shop

Mijn naam is Nele Van de Velde, en ik ben illustrator. Als je meer over mijn werk te weten wil komen, bezoek dan mijn site http://users.telenet.be/nelevande velde of mijn blog http://nelevandevelde.blogspot.com.

Deze shop is momenteel nog in volle groei. Aarzel niet contact met mij op te nemen indien u vragen moest hebben over mijn werk, deze shop of de producten die ik verkoop. Het is ook steeds mogelijk een product te laten maken op aanvraag.

Veel plezier!

Toepassing

Door het doorsturen van de online bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.

Prijzen

De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro's. Ze zijn geldig op de dag wanneer ze op deze shop worden aangeboden. Alle prijzen gelden per stuk, tenzij anders is aangegeven.

Bestelling

Als u interesse hebt in een bepaald product (of meerdere producten), dient u een mail te sturen met de specifieke gegevens van uw bestelling en adresgegevens naar vandeveldenele@gmail.com. Vermeld ook steeds de hoeveelheid van uw bestelling. U krijgt dan binnen de 4 werkdagen een bericht van mij in uw mailbox. Deze mail bevat een gedetailleerde offerte, met daarin de totaalprijs en bijkomende verzendkosten vermeld. De bestelling wordt in behandeling genomen zodra het geld is bijgeschreven op mijn rekening.

Betaling

Betalen is enkel mogelijk via overschrijving op mijn rekeningnummer óf cash (bij afhaling en/of op afspraak).

Uw bestelling wordt 14 dagen gereserveerd. Indien deze termijn overschreden wordt, dan worden de gereserveerde artikelen terug te koop aangeboden óf geannuleerd. Hou er vooraf rekening mee dat het enkele dagen kan duren vooraleer uw betaling op mijn rekening staat.

Verzending en levering


De verzendkosten worden telkens aangegeven bij het desbetreffende product (= 'binnen België' en 'wereldwijd'). Indien niet, worden deze vermeld op de toegestuurde offerte bij aanvang.

De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht volgens de officiële prijzen van het Belgische Bpost.

Binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling, wordt het pakketje u toegestuurd. De termijn van verzending bedraagt tussen de 1 en 14 werkdagen, afhankelijk van de bevoorrading van het bestelde item, dit na uw bestelling én betaling. Op de dag dat het product verzonden is, ontvangt u als reminder een e-mail ter bevestiging. Indien een product niet meer leverbaar is wordt u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht.

Mocht u op het moment van afgifte niet thuis zijn, dan kan u het pakket op het postkantoor bij u in de buurt komen ophalen.

Controleer voor alle zekerheid uw e-mailadres, zodat het product zeker en vast op de juiste bestemming terecht komt!

Ik hou steeds rekening met de goedkoopste vorm van verzending (= standaard priorverzending), tenzij de klant het anders wenst. Ik kan zelf niet aansprakelijk gemaakt worden voor vergissingen of vermiste poststukken.

Overschrijding van de levertijden geeft u niet het recht op schadevergoeding, ontbinding van de overeenkomst of niet nakoming van enige verplichting welke voor hem uit deze of uit enige andere daar mee samenhangende overeenkomst mocht voortvloeien.

Foutief doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.

De informatie omtrent de producten en de prijszetting, alsook de gedetailleerde orderinformatie, zijn opgesteld en meegedeeld onder voorbehoud van wijzigingen en correcties.

Verpakking


Alle items zullen verzonden worden in een beschermende verpakking. Meer informatie over de specifieke verpakking per item volgt later in deze rubriek.

Bestelling op aanvraag

Wilt u een ander, origineel product op maat bestellen (bijvoorbeeld een geboortekaartje, een persoonlijk logo voor uw bedrijf, iets moois dat u op mijn website of blog hebt gezien,...)? Contacteer mij gerust. Ik sta open voor alle mogelijke suggesties!
Indien u een uniek ontwerp wenst, worden er eerst een ontwerpschets en een scan met de afbeelding verstuurd, vooraleer het uiteindelijke product naar u wordt verzonden.

Artikelen

De artikelen in deze shop worden zo precies mogelijk beschreven en afgebeeld. De kleuren op de foto's kunnen lichtjes afwijken.

Privacy

Alle persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld, behoudens wanneer deze betrokken zijn bij het uitvoeren van uw bestelling.


Product inleveren

Indien het product niet aan uw eisen voldoet, kan het worden teruggestuurd. De kosten worden terugbetaald, met uitzondering van de verzendingskosten. Indien u een nieuw product wenst naar uw persoonlijke wensen, wordt het geld niet terugbetaald.

Indien het bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kan u binnen de 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling een e-mail sturen naar mij. U hebt binnen die termijn als consument het recht om mee te delen dat u afziet van uw aankoop, zonder betaling van een boete binnen de 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering.
Het betaalde bedrag wordt teruggestort binnen de 14 werkdagen nadat ik de geretourneerde artikelen terug in mijn bezit heb.

Deze garantie vervalt wanneer:

a) het product gedragen en/of gewassen is en/of niet meer in de oorspronkelijke verpakking zit

b) u zelf heeft getracht het gebrek te herstellen

c) u zelf verantwoordelijk bent voor de schade aan het product

Toepasselijk recht

Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, alsmede op deze voorwaarden, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing, alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in België, de Belgische rechtbanken zijn exclusief bevoegd.

Eigendomsrecht

De illustrator blijft eigenaar van een verkocht artikel tot het moment waarop de koopprijs volledig is voldaan.


Copyright

Alle copyrights op de producten behoren tot de illustrator, en de producten/afbeeldingen mogen niet gereproduceerd worden -in welke vorm dan ook- zonder uitdrukkelijke toestemming van de illustrator.

Diversen

-door te bestellen verklaart u ouder te zijn dan 18 jaar en verantwoordelijk te zijn over uw aankoopdaad

-alle partijen aanvaarden binnen het kader van hun relaties het elektronisch bewijs (e-mail, back-ups,...)

-indien één van deze bovenstaande voorwaarden wordt nietig verklaard, zal deze nietigheid de geldigheid van de overige voorwaarden niet aantasten

*Werkdagen zijn het geheel van alle kalenderdagen met uitsluiting van zondagen en alle wettelijke feestdagen.

Geen opmerkingen: